A kép forrása: RallyCafe
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
A Monte-Carlo Rally történelmének egyik legdrámaibb pillanata zajlott le 25 évvel ezelőtt, amikor a Peugeot-os versenyzők értetlenül álltak…
Az 2000-es Monte-Carlo Rally történelmének egyik legdrámaibb pillanata volt, amikor a Peugeot-os versenyzők motorhibák miatt kiestek a második nap reggelén. A versenyt 15 gyorsasági szakasszal és 412.8 km versenytávval rendezték három nap alatt 92 nevező párossal. Az első nap Gilles Panizzi állt az élen Peugeot 206 WRC-vel, de a második napon Tommi Mäkinen és a Mitsubishi vette át a vezetést. A második nap reggelén Panizzi, Delecour és Grönholm sem tudott kihajtani a motorhibák miatt, sőt még Burns is kiesett a Subaruval. Tommi Mäkinen végül sikerrel védelmezte vezető pozícióját és megnyerte a versenyt 1:57.5 perces előnnyel Sainz előtt. A Peugeot végül azon a szezonon a gyártók közötti világbajnoki címet is elhódította.